det snurrar i min skalle

Hejhej goungar

Vaknde vid sju, halv åtta och blev pigg så jag inte kunde somna om, så jag lyssnade lite på musik, tog medicinen och rökde. Igår fick jag nya SOLO, älskar verkligen den tidningen, hur bra som hellst! Fcik Vecko Revyn nyss också, den är bra med. Men Glamour har stängds, tror jag, för min låtsas syrra fick aldrig den så hon gick in på deras hemsida och då stod det att tidningen hade lagt ner, synd. Men ärligt talat så har jag nästan aldrig gillat den tidningen men vill ha något att läsa, hehe.
Sitter och dricker Bravo juice nu, gott!
Igår var jag med älskling, fick två klubbor sen av honom, idag ska jag nog ta det lugnt! :)

ps: hörde att özil är singel, läste det, oyes ;) haha skoja, älskar Masood mest av allt !



Gammal sommarbild, saknad tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback