vet inte vad jag ska tycka..

ibland förstår jag mig inte på folk, speciellt några i gävle eller snarare rätt så många...
går och snackar skit bakom ryggen, hatar folk dem inte känner, väx upp och förstå att vi också har känslor!
varför är det bra att göra det? inget blir bättre för det, bara dem som håller på blir kallad bicth, falsk och en massa! och en sak jag stör mig på och inte fattar är vad folk tycker olika om killar och tjejer. om en kille har vart med en massa tjejer så blir bara folk sugna på han för han har haft många, han är ju så cool och het, men om det är tjejer som gör samma så blir dem kallad hora och slampa och dem är inte alls cool eller het.
vad är det som är svårt att fatta? jag har nyss brutit upp vänskapen med en killkompis, eller "kompis", för hur han betedde sig äcklas jag av! folk verkar inte ha nå liv. usch! har bara lust att flytta till amerika eller tyskland, då slipper man dem i gävle som beter sig som småbarn! töntiga småbarn! VÄX UPP!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet exakt vad du menar, människor nu för tiden... / li

2010-06-03 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback