du är patetisk

Stör mig så jävla mycket på en tjej.
Du går omkring på stan och tror du är så jävla speciell och hur du är kaxig gör bara att folk blir äcklad av dig.
När ska du fatta att du inte är så bra som du är. Jävla wb! usch jävla fjortis...
Och tror att jag kan bli avundsjuk på dig, har du inte ens sett hur du ser ut kvinna?!
Du tror jag är svundsjuk på dig och andra och tror att jag sitter hemma och grinar?
Men vet du jag bara sitter hemma och garvar ihjäl mig, för du vet inte hur jävla skabbig och dum i huvudet du är?!
Men vet du? Det kommer gå över för dig snart och då kommer du sitta hemma och grina och kommer inte vilja gå ut. Lilla stumpan så enkelt är faktiskt inte livet, har du ens tänkt på ditt liv över huvudtaget? Nä, tror inte det.
När allt sumpar sig över dig så kommer det vara jag som är lycklig, HAHHAHAHA kommer jag säga då :)
Det kommer bli över någon dag fattar du väl? Livet varar inte hela tiden.
Din själviska skabb människa. Stackars dig som inte förstår att fjortis stilen är över.
Och kalla mig inte fjortis, har du sett dig själv eller?
Du kan ju inte ens fixa dig rätt, fattar inte hur du vågar gå ut.
Stackars lilla gumma..
Du är patetisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback