Svaren

Nu har jag ett antal frågor och tänker svara på dem nu :)



1. Är du morgonpigg? - haha nej inte direkt xd
2. Favorit mat? - det är väl olika, men jag älskar lax haha :'D
3. Gillar du Ladgy Gaga? - inte hennes låtar men hennes kläder är väl coola?
4. Ska du släcka under earth hour? - kanske försent att svara på men jag kom inte ihåg om vi gjorde det eller inte igår :O
5. Hur kom det sig att du började blogga?  - jag vet faktiskt inte, men jag bara skaffade en blogg :)
6. Bloggar du varje dag, isf hur många inlägg per dag? - ja oftast varje dag, ehm. kanske 1- 3 inlägg :)
7. Använder du löshår? Vart köper du ditt i sånt fall? - ja det gör jag :) jag köpte det nere på södertorg som det heter det ligger alltså i Gävle, av en tjej i nån jävla husvagn nästan haha!
8. Märkte du något att magen blev större? (baby) - ja jag tänkte lite på det, men inte att jag kanske var gravid ;p
9. Mutar dina föräldrar dig att döda ditt barn för spanien resa? jag menar det går ju att adoptera bort..  - haha nej det gör dem inte, men dem vill väl mitt bästa nog
10. Vilken kompis stöttar dig mest?  - många stöttar väl, men min ena kompis elin har stöttat mig hela tiden så det upskattar jag :D<3
11. Har du gjort en fördel lista med att vara gravid? typ större bröst, bevisa att du kan! - nej det har jag inte :)
12. Varför är du så smal, trots Dennis/Jenna? - jag är ju i nionde veckan så min mage är inte så stor men lite större har den väl blivit
13. När köpte du löshår första gången?  - det var förra året :)
14. Hur är det i skolan?  - inte bra alls, har adhd så jag har skit svårt att koncentrera mig & jag blri ju väldigt arg så...
15. Hur behandlar andra dig som ser att du är med barn?  - det är bara mina kompisar som vet det eftersom jag har sagt det & dem behandlar mig bra :)
16. Vet du vem pappan är? - ja :)
17. När förlorade du oskulden? - 13
18. Vad har du för favorit filmer? - ena är torkel i knipa haha, en barnfilm men fäldigt bra, ladda ner den! :D
19. Tycker du att push-up bh är snyggt/bra? - alla tycker väl olika, men jag tycker väl de är snyggt & skönt.
20. Finns det något du hatar?  - jaharu, falska människor
21. Har du varit på psykavdelningen? - haha, faktiskt inte ;o
22. Mognade du före andra? - det kommer jag faktiskt inte ihåg ! ;o
23. Vill du gifta dig? - kanske :)
24. Vad vill du jobba med/som, göra? - jag gillar ju barn väldigt mkt, men annars kanske genom skönhet elr inredning :)
25. Tar du vitaminer/medecin? - inte nå vitaminer men ska ta adhd medecin
26. Vad gillar du för smink? Du är så fin på alla bilder! - tack så mkt :) foundation jag använder heter nånting med; max faktor - colour adapt. nånting iaf, men det är jätte bra! oså köper jag mest puder på h&m, mascara så har jag vibrator :)
27. Vilken är den värsta skolmaten? - haha det är väl svår fråga, men jag brukar inte gilla deras korv ;o
28. Gillar du frukt? - ja älskar :D
29. Gick du på dagis? - ja :)
30. Vilket är ditt favorit ord? - oj, det vet jag inte :o
31. Bryr du dig om ditt utseende? - jo det är väl klart jag gör men inte värsta divan ni vet?
32. Vad är idin favorit glass? - daim :D




det var alla frågor tack så mkt för alla frågor! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback