söderhamn

Hejhej;*
är i Söderhamn nu och tråkar framför datan för Malin jobbar men snart kommer hon hem och då ska vi åka och köpa kebab! Jag ska äta kebabrulle! :D Men idag så vakna jag vid tio och Malin var hemma hos oss i Gävle för hon har vart hos vår mormor i Boden så hon åkte till oss. Jag fick presenter av henne; en vibrator mascara, & en gooood klubba :D & av min mormor fick jag en skit skön morgonrock eller vad det heter?:) Sen vid elva kom pappa och vi åkte till Söderhamn och min mp3 lade av för hade inga batterier kvar så jag fick åka typ 20 minuter utan musik i bilen :( När vi var framme stanna vi vid Dollar Store och jag köpte cola, godis, & batterier till min mp3. Men nu så sitter jag bara här och jag känner lite på mig att jag kommer bli sjuk för jag hade ont i huvvet idag och hade ont i halsen och  nu är jag skit täppt så jag har lock i mitt ena öra, skit obehaglit ;o

Aja, nu ska jag dra!

Puss;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback