GRATTIS TILL MIG!

Hejhej ;*

idag är det 5e mars och JAG fyller hela 15 år! :D
Det tänktes ju bli fest, men Elin är sjuk + att jag är sjukt trött, vet inte varför.
Men det blir nog fest eller nått nästa helg, så idag ska jag bara slappa framför teven med chips&dipp&cola&choklad.
Ändå känns det tomt att göra nå när jag fyller år men jag umgås ju med familjen och nästa helg så blir det nå iaf!
Aja, men nu tänker jag ta upp det jag fick i födelsedagspresent: en sorts hårspray man tar i fuktigt hår sen föna så man får fint hår från tresemer (asså hur stavas de?), de va ju bra, 2 vita linnen, 1 svart tröja, ett par svarta leggings, ett par ljusrosa pärlörhängen, ett halsband, 600 kr, en kopp av pappa som skämt sak på, glass av pappa & en digitalkamera! !!!!
Asså fatta vad jag skrek eller när jag öppna presenten?
Men nu ska jag äta.
Puss;*<3


hihi
här kommer en bild på mig med digitalkameran,
ser lite tjock ut (tycker jag).
-.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello

jag tycker att du är jåttefin, inte ett dugg tjock (förutom ditt vackra fylliga hår). Var du gravid redan här eller... i så fall riktigt slank och vacker

2010-04-03 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback