fyller år imorn!

Hejhej ;*
de är torsdag och imorn är de fredag och imorn fyller jag år! :D niiice ;*
Har väntat som faaan på det! Imorn blir de Elin tror jag väl och ha det roligt :)
Idag ska jag åka på bup -.- Men den sista gången, orkar inte åka dit det är tråkigt...
Sen ska jag och mamma åka på kvantum och handla ska köpa tårta tills imorn på morgonen då jag ska firas, dajmtårta :D
Nu har jag bara roligt, iförrgår spydde jag ner Elins toa, hahaha! Ni kan ju undra varför... Nej,. är inte med barn...
Jag trodde först jag hade vinter kräksjukan, men nejnej...
Aja, nu sitter jag här och dricker cola, gott som faaan!
Jag kom nyss på att jag har inte shoppat nå på läääbnge få ta och göra de, eller beställa på h&m elr nå?
Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i efterskott hehe

2010-06-01 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback