bebis

Hejhej ;*
nu kommer ni nog bli chokade... men jag är med barn, ja jag är gravid :)
Är redan i åttonde veckan, asså andra månaden.
Vill verkligen föda barndet, även fast jag vet vilket ansvar det kommer bli. Måste ge den kärlek, mat, dricka, sömn oså. Men vil verkligen det här! Mamma är vädligt ledsen oså, men det kommer ordna sig till slut. Ska börja med skolan med, typ hemundervisning medans? Aja. Men har vart och kollat på bebis kläder med Elin och bebis saker med Jenni.
Men allt hände att jag har mått illa ch spytt nåra gånger, men jag trodde de bara var en slump eller att jag skulle få mens och min kropp reagerade konstigt. Men till slut bestämde jag mig att åka ner på um (ungdoms mottagningen), tillsammans med Elin. Och vi satt i väntrummet tills en kvinna kom och vi gick in till typ hennes rum eller nånting och jag berättade om att jag ville göra ett gravidtest för jag har mått illa och spytt efter jag hade sex. Så då fick jag gå till toan och kissa i en mugg och kisset var skit gult, seriöst skit gult, konstigt. Men sen när jag var klar gav jag muggen till kvinnan och jag och Elin fick sätta oss i väntrummet tillslut. Och en stund senare kom kvinnan igen och berätta att vi skulle komma in i rummet och vi satte oss. Och då sa hon: "jag har gjort testet och du är gravid, det visar positivt." Vi båda (jag & Elin) blev chokade men det första jag sa var: " en liten dennis!", hahahha! Ja, jag har redan kommit på namn åt bebisen (om jag föder det). Om det blir en flicka ska hon heta Jenna "Elin" Sondell, om det blir en pojke ska den heta Dennis "Gurra" Sondell. Gulligt? Hm. ja.
Men jag har mått väldigt illa och spytt men nu har det blivit bättre. Men om jag ska behålla det så kommer barnet nog i september, oktober eller nån gång.
Men nu ska jag dra.

Puss;*<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad hemst det borde vara att göra abort men det var väl ditt bästa! Hoppas du mår bra efter det! Men i framtiden så kanske det kommer någon bebis? :) Lycka till sötnos!

2010-06-01 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback