tråktråktråk

AAAAAAAAAAAAAH  HAR TRÅÅÅÅÅKIGT! varför kan ingen va social är sällskaps sjuk :/
har vart hur jävla soligt som hellst ute och jag sitter inne?!??!?! måste skaffa mig ett liv!!!!
fast ska ju till stugan hela helgen, sola mig neger, ska vara skit bra väder hela helgen plus det är ute i skärgåden (stavas?) så det är väl starkare sol där? för det brukar alltid  vara sol där. aaaajaaaa, är väl jävla medecinen som gör mig tröttttttttt! & HUVUDVÄRK & ONT I KROPPEN & GÖR SÅ JAG ÄR HELT JÄVLA SLUT I KROPPEN & ATT GÖR MIG VRÅNG OSÅ & GÖR ATT JAG GÅR NER I VIKT, ÄR DET NÅ JÄVLA BANTNINGSPILLER ELLER?!??!
AAAAH DEN FÅR FAN INTE FÖRSTÖRA MIN SOMMAR, DON'T MAKE ME! not funny to see me angry, adhd damp. hahahha jaga för fan min lillebrorsa med matkniv tänkte seriöst hugga honom, mitt ända val, att hugga någon när dem retas på mig, haha gå med kniv i fickan, mahhaha, ser mig framför hur det ser ut. men nejnej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback