solen? ♥

Vart är solen nånstans? fucking solen kommer ju aldrig
jag vill ju ligga ute på balkongen och sola mig brun, men nejnej solen vill inte komma ;'o
aja, får väl vänta, tar livet av mig och jag inte får sol!!!! :(

på lördag ska alla i familjen åka och storhandla, inte så ofta vi gör det, mamma eller Stefan brukar alltid gå tll kiosken eller åka till kvantum och köpa lite saker bara. haha vi kommer få låna nån bil som det är jävligt många säten i, asså sån bussbil? HAHAH vad heter dem? any way, har bara kollat fotboll idag, vill ha min plattång snart! mamma köper ju en ny på fredag, tack mamma, jag älskar dig mest över hela jorden även fast du kan vara dryg med dina historier och ja, allt ;) ♥




HAHAHHA tror jag garvar ihjäl mig. mamma och låtsas pappa.
kolla mamma med mina solglasögon, värsta hetingen or what?
så jävla rolig ;d

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha inget xd är bara jävligt trög på bloglovin hhe :P

2010-06-15 @ 22:00:14
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har! :)

2010-06-15 @ 22:43:13
URL: http://ntmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback