oh baby why wont you see that all i ever wanted was you and me ♥

Fredag here i come ;) eller det är ju fredag nudå men skit samma
Any way... vaknade vid tio idag och jag var helt ensam, ganska läskigt för det blåste as mycket så fönstren som var öppnade smälldes igen, eeeew. Så jag ringde mamma men hon svarade inte, då ringde jag Stefan istället men han svarade inte heller ;'o då messade jag mamma och efter ett tag ringde hon mig och sa att dem var på stan, glömde helt bort det.. så jag tog ett glas cola och spelade Sims 2, HAHHAHAH ASG! men det är fett roligt ;'o men senare så stannade det till helt, länge med, så jag startade om datan så spelet sparades säkert inte ;( buhu..

Efter ett tag så kom dem hem, och mamma hade köpt en ny plattång till mig, blev jävligt glad, shit. också hade hon köpt puder åt mig, behövde det :)

Nu så är jag ensam hemma igen, haha. för dem är och handlar på City Gross. :')
Och nu började matchen mellan Tyskland & Serbien. GO TYSKLAND GO TYSKLAND!
Ska kolla på den snart , vill sitta här ett tag, den slutar ju inte förens om en & en halv timme :)

uppdaterar senare, puss! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

tyskland är bra :)

2010-06-19 @ 14:42:43
Postat av: Anonym

kan jag lova ;)

2010-06-19 @ 14:45:35
URL: http://jjustannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback