mitt hår

Fick nyss ett inlägg från någon "jenni" där hon frågade hur jag fixade mitt hår, så nu tänker jag ta steg för steg hur jag fixar mitt hår :)


1. Kammar igenom mitt hår så det blir mjukt och inga tovor(?) i
2. Sprayar lite av balsam spray i håret "Tre Semmé )
3. Kammar igenom håret igen så balsam sprayen åker in i håret
4. Plattar mitt hår så det blir så rakt som möjligt
5. Sprayar lite hår spray i håret.
6. Sätter upp lite av mitt hår i en hårklämma så bara lite hår hänger kvar
7. Tupperar upptill där jag tänkte sätta mitt löshår (håret som hänger)
8. Sätter fast mitt löshår (har clips on)
9. Kammar in löshåret i mitt riktiga hår
10. Tar bort hårklämman och kammar in allt mitt riktiga hår i löshåret.
11. Tupperar mitt hår stort
12. Sprayar det med hårspray så det stannar
13. Kammar ner håret lite (ska inte vara så stort som jag tupperade först)
14. Sprayar håret lite till

KLART! så enkelt är det :)



haha ;d

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack på tipset! :)

2010-06-15 @ 02:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback