lugn dag♥

Hejhej bloggen!

Idag blir det en lugn dag och jag är sjukt sugen på choklad ;( Kanske går och köper det sen...

Jag har tänkt på att gå ut mer, kanske någon promenad, kroppen måste ha mer än slappna av, lite motion skadar inte, så tänkte att jag kunde följa med mamma ut med hundarna på kvällarna då det är svalt :)
Inte så jag vill ut och motionera för att gå ner i vikt, för jag väger ju bara 49 kilo, bra eller dåligt? Vill bara kanske komma mer i form, för jag har inte alls bra kondetion, hahaha. för orka gymma? eller vet inte ;o



jag kommer ihåg när jag inte visste när jag var gravid, och
i början i första månaden så var liksom min mage lite hängig,
inte hängig så, men lite dallrig och mjuk, man kunde liksom
trycka in i fingret för magen var jävligt mjuk, så när jag låg på
sidan i sängen hängde lite av magen mer ner mot sängen så jag
trodde jag hade gått upp i vikt, blev skit rädd, men sen fick jag
positivt på gravid testet, haha. efter aborten trodde jag att jag
skulle ha kvar magen, men den gick bort fort, och nu har jag
gått ner en massa kilon -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback