kväll ♥

Nu är det kväll, tiden går fort :) Ska nog gå och ta ett glas cola sen, så jävla gott :) fast kanske inte så hälsosamt, men tycker man ska få äta och dricka sötsaker varje dag men inte för mycket av dem, kroppen mår väl inte bättre av att äta nyttigt hela tiden? :o Älskar choklad med, speciellt marabou, drog  ;o

Kom på en sak nu... jag läste lite på google och sen började jag läsa om demoner och då stod det en massa. Det stog också hur demonerna kan komma in i oss människor, det stog en massa saker, och en text som det stog var att dem kan komma in i människor som tar lugnande medeciner och något liknade, och jag tar ju det! Jag måste innan ska jag sova för min hyperaktivitet är på 24/7, haha... så hjälp mig :o

Aja, undra om dem finns ;o det är ju många som har "fått demoner inne i sig", undra om dem bara är psykade eller om det är sant, är rädd för sånt :o har ni inte sett "Paranormal Acticity"? då borde ni se den, usch vad äcklig! :o

Men nu ska jag ta ett glas cola, puss ! :D♥


bevaka mig gärna på BlogLovin eller bara kolla in min blogg då och då. vill inte vara sådan som "reklamerar" sin blogg, utan det skulle bara vara roligt att få läsare!:)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

marabou är godaste chokladen!

2010-06-15 @ 15:23:28
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback