I really wanna know what we did wrong, with a love that felt so strong

På måndag kommer syrran hit och ska stanna över någon natt eller två kanske? :)
Men på måndag ska i alla fall vi åka ner till Söder och sola solarium och jag ska också köpa nytt löshår som säljs nära där vi solar, har längtat som fan efter nytt löshår! :D

Imorgon ska jag följa med och handla, är ändå roligt, haha! Får ju välja ut saker jag vill ha, för mamma kan vara glömsk ibland :') och sen blir det stor handla på lördag :D HAHA har jag något liv? ;'o
Får ju ny plattång imorgon, det ni nog vet men jag är sååååå glad över det! :D

På midsommar ska jag följa med pappa och syrran till stugan där farfar och hans flickvän bor, vi kallar dem Lalla & Faffa. Malin kom på det när hon var liten för hon kunde inte säga Allan & Alva. Så det blev Lalla & Faffa istället och vi kallar dem det nu med, haha :) Det ska bli mys att åka dit på midsommar, dem har alltid god mat då :) T.ex gravadlax och pepparlax och en massa mer, YUMMI! :D

Nu ska jag ta ett glas cola :) Japp mamma har köpt mer cola ;)
Men vet ni? :) Jag har slutat rökt! :) Har inte rökt på mer än en vecka, yey för mig! :D Både bra för min hälsa och mina pengar, undra hur mycket pengar jag har slösat på cigg ;o jävligt mycket! :o Vanligtvis så brukar ett cigg paket kosta femtio kronor, ååh jävlar, för tänk hur många paket jag har köpt! :o
Nu blir det shopping istället! :D



syrran, visst är hon söt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback