I can look from the mountainside, And see your fire still burning with me♥

Hejhej bloggen!

Som sagt var jag med Masood idag, vi hade det roligt som vanligt!
Jag hade i alla fall en kvart på mig att fixa mig så jag skynda mig och hann...typ ;'o
Sen när jag mötte han så såg jag att han hade klippt sig och färgat håret mörk brunt, nice.
Vi blev skit sugen på sötsaker så vi stack hem till mig och fixa pengar så vi kunde köpa godis på Bomhus Livs. Och det hände en jätte pinsam sak när vi stod vid chokladen. Det fanna typ någon plast kant vid chokladen där det stod priserna och den var typ sne så jag skulle rätta till den men då föll den av helt och alla turkar(det jobbar bara det där ;o) som jobbade där stirrade som fan och ena såg skit arg ut, blev fan rädd :( Och jag kunde inte få på den igen, aaaaaaah! Men vi köpte i alla fall marabou, mmh marabou, haha sjuk humor...
När vi var på väg hem till mig så såg vi en död padda, helt platt, ;( ussschhh
Sen blev vi typ skit hungriga så vi åt hemma hos mig , det var lax och potatis, mums!
Och innan han skulle dra till bussen kollade vi på några avsnitt av Vänner. Han verkade tycka det var roligt, han skrattade i alla fall, haha, det är ju fan det roligaste som finns, jag håller fan på att tappa andan för jag skrattar så mycket av det.. ahahhaha




åhihohohohohohoooohoh ;o 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback