hora

Ja, det är exakt det du är, en hora, jävla slampa. byter killar som du byter underkläder.. eller jag vet bara två killar du har haft, men så jävla länge har jag faktiskt inte kännt dig. du som är så himla speciell kan väl bara fixa en ny kille? äh, ingen idé, du som ändå bara blir dumpad, HAHA. skulle vilja ah sett ditt ledsna ansikte, men tyvärr så fick jag inte se det. du förtjänar ingen kille föresten, du leker ändå bara med folks känslor, speciellt mina. du blev dissad , det var det jag hoppades på, och jag fick vad jag önskade :') har bara lust att skriva ditt namn så alla i sverige kan få veta vilken fruktansvärt falsk person du är. kan du inte bara gå och dö? kan du inte ta självmord? så vi(jag) slipper se dig. du kan t.ex hänga dig, så din näcke bryts, knaaaaak. eller så kan du dränka dig, lägg dig i badkaret under vattnet, eller så kommer jag och trycker ner dig, (haha våldsam jag är, men om ni andra fick veta hur hon är så skulle ni göra och tänka exakt som mig, belive me). eller så kan du skära dig i handleden, EMO JÄVEL! skjuta dig själv kanske? äh skit samma, håll dig bara långt ifrån mig, tack. 
du är så jävla elak och jävligt dryg, vet du om det? nä, tydligen inte, eller så jävlas du bara , speciellt med mig, men du har aldrig fått ner mig, med dina lögner och skit snack. om jag skulle mena "få ner mig" - slagsmål så skulle du inte få ner mig, jag tar dig lätt, stumpan. har du ens sett dina armar? trådar, det är dem gjord av, plus du är lika vit som färgen vit, haha jävla albino. HAHAHA DISSEN!
har bara lust att gå fram till dig och nita till dig rakt i ansiktet, så ditt näsben bryts av, haha! vad ful du kommer bli då, fulare än vad du är nu. när du dör så kommer du hamna i helvetet, där du förtjänar att vara, tillsammans med djävulen, haha du kan vara djävulens slampa, HAHAHHAA! a good one, anna :)
ja, vad finns det mer att skriva om dig?
nothing i think.
HORA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inget vidare. Man blir nyfiken på vem den personen är.

2010-06-16 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback