härlig dag ♥

Klockan är drygt lite över tio nu och lyssnar lite på musik. Förlåt om jag inte har uppdaterat nå mycket idag, men min datamus är cp, jag fick lite damp igår natt och banka den i bordet, vet inte vad jag var arg över ;'o
Aja, jag är som jag är :) Den funkar men måste trycka SKIT hårt för att det ska klickas, im the man

Idag så vakna jag i alla fall vid sju men var as trött och yr, så mamma åkte ensam till Söderhamn vid nio , jag stannade hemma och kände mig ledsen att inte få se syrran ta examen... men jag snackade med henne och hon var okej med det ! :) När mamma hade åkt så tog jag en dusch men dusch stycket(heter det så? men ni fattar?), den åkte av hela tiden när jag satte fast den så jag fick damp och dunka den i väggen hela tiden, men till slut fasna den ;'o När jag gick ur duschen så satte jag på mig kläder, föna håret, satte fast håret i en knut och tog på mig ett hårband för håret blev lockigt -.-' Jag sminka mig lite också, hehe, men bara foundation för hyn såg förjävlig ut och lite mascara :') Jag gick till kiosken och köpte läsk, man får köpa 4 burk läskar för 20 kr I LIKE VERY MUCH! :D Men brorsan tjatade hela tiden att han ville ha en, men aldrig att han skulle få en! ;'o
Han blev skit sur, jävla skit unge säger jag bara :)
Men idag har jag nästan bara kollat på Vänner och dunkat musik, huhu :D
Sen när mamma kom hem hade hon tagit med sig lite smörgåstårta och daimtårta. Har redan ätit upp smörgås tårtan, HAHAHAHHA jävla fetto :(

AH NU FÅR JAG DAMP! Jag tog några av orden jag skrev i detta inlägget med tjocka boktäver och vissa med kursiv stil och nu råka jag trycka på någon knapp att allt blev samma igen, musen fuckar också, så orkar inte byta, JÄVLA CP!





om ni undrar vad det svarta är så är det inge märke på benet utan
headseten (stavas??)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sweeet

2010-06-10 @ 23:55:23
Postat av: Anonym

Greetings. This site is so full of information

2012-01-20 @ 07:51:03
URL: http://aleksandermia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback