hanna

Har kommit hem nu :)
Hanna kom till mig sen stack vi till bussen och åkte ner till söder.
Och vi hade typ samma kläder oxå så lite pinsamt :o både hade svart linne, sen ett typ leopard färgat linne över och leggings :o fast jag hade lackleggings (eller vad det heter?) :o
Men när vi kom till söder så gick vi in på solariumet och betala. 20 minuter var, det blev 80 sammanlagt, asså 40 kr för 20 minuter, lite dyrt -.- Men det var as skönt, för det var ett tag sen jag sola solarium. Fast jag börja svettas som en jävla apa ;o Men när det var över så kolla jag från trosmärket, ni vet? :) Och det var en jävla skillnad, då i alla fall :') Men fortsätta sola :)
Sen gick vi ner till stan så Masood kunde köpa cigg åt oss som vi dela på :')
Men nu är jag hemma, har vart en rolig dag :'D
Imorgon blir det nog att träffa Hanna igen.

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback