examen♥

Om drygt en vecka tror jag så tar Malin, min syrra, examen! :D
Yes, hon är redan 19, kan inte fatta hur fort det går! :o
Hon är lika gullig nu som när hon var liten, bara att hon var så JÄVLA dryg när hon var liten.
Har videos när vi var små, hon höll alltid på: "anna?, anna?, anna?, anna?, anna?, anna?", och jag fatta inte speciellt inget eftersom jag bara var drygt ett år och fet, HAHAH jag var skit knubbig, men småbarn ska vara knubbiga, det är då dem är så söta! :'D
Och hon la dukar på mitt huvud, men jag bara skratta eller log, jag var ju så jävla glad som liten ;')

Men jag, mamma och pappa ska i alla fall till Söderhamn då och kolla när Malin tar studenten och vi har beställt en såndär stor skylt där det står typ: "Malin", på och mer kanske? Och en bild när hon var liten på.
Men grattis syrran! Synd bara att hon ska flytta långt bort tror det var Jönköping eller nått sånt? :(





GRATTIS SYRRAN! ♥
(tog nån bild bara)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul blogg! :-)

koslig med kommentar tilbake! =D

2010-06-02 @ 12:59:01
URL: http://maritam.blogg.no
Postat av: Anonym

härligt att ta examen! :D

2010-06-02 @ 15:12:22
Postat av: Anonym

grattis din syrra! :)♥

2010-06-06 @ 00:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback