cola é gott :)

Kanske ni redan vet att jag gillar? ;d cola é gott :)
vem tycker inte om cola, den som inte gillar cola ska få stryk av mig ...
idag blir det nog att kolla fotboll, & när fan ska tyskland spela nästa gång, jag vill se dem juuuuuuu!
imorgon eller på onsdag blir det att sola solarium med Hanna, jo vad kul jag vet :)
så jag blir mer brun, inte lika neger som Masood då :) HAHHA FETA DISSEN MASOOOOD!
jag gillar att dissa honom för han blir så jävla förbannad, hehe :(


vafan är det med dig?! du ska fan inte kalla mig saker till mina närmaste kompisar, håll dig borta tack med dina egna små kompisar som du säkert också balbalblablabla! har bara lust, ah jag vet inte men nånting...
aja du är i alla fall omogen som gör det och kalla mig inte dryg vet du ens vad du gör då? mmh, drygar :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2010-06-14 @ 19:09:15
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg blogg!!

2010-06-14 @ 19:13:48
URL: http://lifeofsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bli veckans blogg!

Klicka på bilden i menyn för att veta mer!

2010-06-14 @ 19:33:43
Postat av: Anonym

ja original cola är jätte gott lite avundsjuk ifall du har cola jag har inte haft det på jättelänge nu

2010-06-14 @ 19:40:50
Postat av: Anonym

älskar din blogg, men det vore roligt att du skrev lite mer än om din vardag, typ mode, kändisar, kanske sex? ;)

2010-06-14 @ 23:12:19
Postat av: Anonym

älskar din blogg så rolig att läsa! :D

ska nog skaffa en blogg så jag kan bevaka dig! :D

2010-06-15 @ 02:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback