ASSÅ JAG FÅR DAAAAAAAAMP!

AAAAAAAAAAAAAAAH! jävla jugge landet Serbien vann med 1 - 0. kan inte fatta det AAAH!
jag LOVAR nästa gång jag ser någon, vem som hellt från Serbien så knäcker jag nacken på jugge äkclet! åååååååå har bara lust att skjuta dem i huvvet så hjärnan sprutar, jävla horlag!
får FAN hoppas att Tyskland går vidare i VM annars jävlar!!!!!!!! åååååååååh har bara lust att kasta datan i väggen, men vill inte ta sönder den!!!!!! ndoajsöh jfdh oiö tl

}

btw: Özil gjorde skit bra ifrån sig, fan bästa spelaren i landslaget! men han blev utbytt...tyvärr;(♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gud vad synd!!!!! :(

2010-06-18 @ 17:39:04
Postat av: Anonym

jag tror dem går vidare i vm, hoppas jag med! :O

fast min favorit är muller, eller hur stavas de?! HAHA

2010-06-19 @ 14:41:20
Postat av: Anonym

ja hoppas ;(

haha jag vet inte, men jag vet vem du menar :)

2010-06-19 @ 14:45:01
URL: http://jjustannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback