15 juni ♥

Godmorgon alla! :)
Jag vaknade av att jag drömde att en haj attackera mig, usch
Men i alla fall, till frukost fick jag riktiga amerikanska plättar(eller pannkakor, nånting sånt i alla fall).
Det är lika ingridienser (?) men typ bakpulver och vaniljsocker i också, i think
Idag ska jag inte göra så mycket för min plattång är ju sönder :( Men på fredag får mamma lön och då ska hon ner på stan och hon sa att hon kunde köpa en ny plattång till mig, YEY! en på clas ohlsons, deras är skit bra faktiskt! :)

& vet ni? :) jag har 2 läsare på min Bloglovin, WOW! :o HHAHAHA, hallå bättre än inget?! :o
& jag vill ha mer, så följ min blogg wtf!! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina ögon! :o

riktiga hundvalps ögon ;(

2010-06-15 @ 15:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback