seeeeeeg♥

Aja, spanien vann, men müller var inte med så det är lite fusk, plus inte ballack. men tyskarna kanske tar hem bronsen? får man hoppas.jag såg inte andra halvlek för jag sparng hemifrån. mamma kom in när spanien gjorde mål och ba: spanien gjorde mål, jaaa! och hon vet att jag blir lätt arg så jag skrek åt henne och gjorde sönder mina hörlurar som är skit bra basljud i, och kastade sönder ett glas. sen kom stefan in (min låtsaspappa) och brotta ner mig på sängen och typ vred om min arm så jag fick skit ont så jag stack ut i några timmar. sen ringde jag polisen för att anmäla stefan , dem sa att dem skulle kom till mig, men dem kom hem till mig. jag orkade inte vänta så jag stack hem och då stod en polisbil utanför porten, så jag gick in hem och där stod två polier och mamma kom och ba: polisen är här, varför ringde du dem? så vi börja bråka och ena polisen kom emellan oss men jag stack in på toan och låste in mig, efter ett tag stack poliserna för dem orkade inte vänta på mig.
men nu sitter jag här, jag började typ böla när spanien gjorde mål, men konstigt. fast tyskland var faktiskt inte så bra, men klose och özil gjorde bra ifrån sig!
ändå varför är de så viktigt att vinna vm eller em? en pukal (eller vad heter det? haha). aja, men tyskland har vunnit många gånger förr både vm och em, så kanske dags för andra lag att vinna. för inga av spanien eller holland som är i final har vunnit de förr. får se om tyskland kommer på tredje eller fjärde plats.
nu ska jag hämta mammas hörlurar för jag måste lyssna på musik.

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejade oxå på tyskland, tråkigt för förlusten, men är ändå lite glad för spanien eftersom dem aldrig har vunnit i vm, se om dem gör de! :D

2010-07-08 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback