regnregn

Hejhej bloggen!

Snacka om dåligt väder, blåser, småregnar och asmulet, mmh. Vill ha soool så jag kan ligga ute och sola ;(
Aja, håller på att läsa en skit bra bok heter Hollwood Fruar. Värsta kvinnoboken ingen kille skulle kunna läsa den, eller jo om dem ville då, men den är den bästa boken jag har läst, eller lika som Linas Kvällsbok, ;)
Any way, men typ någon Michael (asså i boken) är typ en dekare, och har jobbat som polis i NY. Oxå en Lissa har typ nästan skiljt sig från sin man Gregg som har varit otrogen mot henne fler gånger, våldagit henne och misshandlat henne, så när han var ute någon dag så fick hon hjälp av Michael, dem bytte lås, slängde ut hans saker och skaffat mer vakter runt huset så han inte  skulle kunna göra något så nu är han skit förbannat oså. Men iaf, Michael och Lissa är lite förtjust i varandra fast inte sagt något åt varandra, Michael har vart med en tjej, Caroll (stavas?) ett tag men skulle göra slut för hon är väl ganska dryg och han gillar inte henne, men samma dag han skulle gra slut så berätta hon att hon var gravid, han var pappan. HAHAHHAHA fett bra ;o Men det handlar oxå om en massa andra personer, fett bra ni borde läsa den oxå ;) Den är skrivit av Jackie Collins :)

Mamma och jag har ju bestämt att bara vi ska äta gott på helgerna, för jag är ju så jävla rädd att bli fet, seriöst. Så man kan ju inte bli fet om man bara äter gott på helgerna, jag äter ju inte så mycket, lögn.
Men aja, plus att jag går ju ut med hundarna varje dag, typ tre gånger om dagen, så det är ju bra :')
MÅste ju vara slimmad till spanien , så alla looks at me ;) HAHAH skoja, men det kommer dem ändå göra :) haha självtroende på topp. Men jag läste om den andra sjukdomen, eller inte sjukdom men typ som adhd, många som har adhd får dethär. Men det stod att dem som har det har skit bra stjälvförtroende, tror att dem är mycket bättre än andra, för det tycker jag, om jag ser en blond tjej med skit stora bröst typ tänker jag : jävla hora, jag är skit mycket snyggare än hon, blablabla. & det är ju bra , fast ska ju inte säga det högt då blir det ju en massa bråk, hahaha ;) shit the same jag är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback