musiiiic♥

Hejhej igen!

Dunkar lite musik nu, u know. Skulle seriöst inte kunna leva utan musik, va tyst det skulle vara då, & mycket mer skulle fattas, usch... Jag älskar techno, remixlåtar, speciellt Spencer & Hill , vad gillar ni för musik? :)
Fick ett armband tillsammans med SOLO tidningen, men det var för stort för mig :( & ett läppglans fick man , luktade aaas gott (smaka lite, hahahhahaha), get a life anna. Älskar SOLO det finns massor av olika av saker att läsa, plus dem skriver det lite roligt, inte tråkigt osånt, dont like that. Jag har ju slutat med adhd medicinen (ett tag iaf, vet inte..) så jag har börjat med en ny, dem är rosa, i liiiiiike, men dem smakar limpa , asså bröden ;'o
skuuuumt, hahhahah - skummet blev skumt. Roligt till max. Och nu babblar jag bara på, så ska sluta,

pusspuss! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om metal, punk och rock :)

2010-07-13 @ 11:21:38
URL: http://frostblomma.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback