lördag ♥

Hejhej alla!

Hur har eran morgon varit? Jag vaknade för ett tag sen, tog ett glas iste & en stooor bit melon, mums. Mamma köpte pulver iste, man tar en liter vatten, i en tillbringare (stavas?) eller vad man vill ha i, sen häller man i pulvret och blandar tills det lösers upp och det blir iste haha :) smakar mycket bättre än det vi brukar köpte, mer tesmak :)
Jag fick reda på igår att jag har gratis surf på min mobil så jag kan vara ute på internet på min mobil hur mycket jag vill ! :) niiice! Har abbonemang hos Telia :)
Idag ska vi äta kycklingsallad, älskar mamma och Stefans egna sallader och deras egna pizza, speciellt den med tonfisk, mycket godare än vanliga pizzor på resturanter (stavas?) , om ni fick smaka på den skulle ni hålla med mig!
Nu ska jag nog fortsätta med annat! :)

btw: ni som inte vet så är det Family Guy maraton på kanal 6 idag från klockan 19:00 - 23:00 :)
FÅR INTE MISSAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback