inköpen

Nuja, nu är det dags för att lägga in inköpen från i Valbos shoppingen, hahah.
kommer inte ihåg priserna



Linnet är köpt på Gina Tricot, gulligt va? till och med mamma ba;
gud vilket gulligt linne! hahha. Shortsen är oxå från Gina Tricot.
Det mesta är därifrån ;)


Ser lie konstig ut men rörde mig precis, plus att jag orkade inte
ta av min behån hahhaha.
Kjolen är från Gina, tubtoppen med :)


haha var tvungen att täcka ansikten. aah fjortis.
Tunikan (de är väl de, skit samma) är från Bikbok :)


Tupklänningen (heter väl så) är från Bikbok, såg den på
en gång och blev in löööve


Tröjan är från Gina, var tvungen att bara köpa en tshirt haha :)
Shortsen är från förr, som jag lade  ut


Linnet är nog mitt favvoinköp, den kommer från Bikbok :)




Snygga inköpa va? :')




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kläder :)

2010-07-29 @ 15:46:19
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback