Im trying keep my hands off, but you're begging me for more♥

Är verkligen sugen på söt saker nu, fast har redan ätit lite av det idag, åt vaniljmunk imorse och en halv kanelbulle för ett tag sen, så inge mer för mig. Vill inte heller plötsligt gå upp i vikt, inget av det för mig heller!
Vill inte låta fjortis nu, men började plötsligt bli röksugen, kan vara för jag har slutat med adhd medicinen, för den gjorde så jag inte blev sugen, klokt (y) Jag ska försöka va i samma vikt som nu eller kanske lättare, men vill inte se ut som en jävla sticka, plus om man tränar oså då växer ju inte brösten, tror jag. Vill börja äta mer nyttigt, jag tror jag inte får i mig så mycket vitaminer, hahahahaha. Var typ en nyttighetsmänniska i sexan, will be again.
Får se vad som händer. & nu lyssnar jag på nån jäcla cp låt, va är de för nått, ahhahahah`? ska byta.... nu har jag bytt, till snooooooooooooooook, snygga snook sångaren, *dreggelnerförkinden*.


INGET MER SÅNT FÖR MIG, GAAAH ÄR SUUUUUUGEN! (A)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-06-02 @ 07:49:27
URL: http://big-b.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback