hejsvejs ♥

Hejhej bloggen

Jag tror att en fluga bet mig i foten, det sved som fan, kan dem ens bitas? ;o
any way, en creepy sak har jag att berätta.... Innan området vi bor i, asså höghusen, så fanns det ett badhus här, asså då menar jag as länge sen, då man inte kunde typ simma, eller ja, nästan, så många drunknade då, så nu typ spökas det här, många av dem som bor här spökar det hos, och en av dem känner Stefan och hon hade ringt det okända, (ni vet det pogrammet med gubben som snackar svengelska, haha), och han sa att det här området var ett känt område för spökande, Aaaaaaaaaaah! För mina hundar brukar alltid stirra på ena väggen i mitt rum, och det sägs ju att hundar kan se spöken, shit pommfrits.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback