COLUMBINE MASSAKER

Jag har säkert nämnt den förr, och nu gör jag det en än gång. Det hände den 20 April 1999 i Littleton, Colorado. Två killar från skolan (Eric Harris & Dylan Klebold). Dem mördade 12 elever och 1 lärare. Columbine massaker är den största skolskjutningen i nationen. Och nu tänkte jag skriva om dem mördade. Fast varje person jag skriver om är i ett eget inlägg för annars blir det för mycket. Och om jag skriver (?) så menar jag att jag inte riktigt vet vad ordet betyder (dessa texter är egentligen på engelska men jag har översätts dem) ,eller vid någon mening.
Hoppas ni tycker det är intressant, för det tycket iaf jag :) usch hemskt det är. Att så unga (18) kan få tag i vapen, det måste vara starkare lagar i Amerika!



Skjutarna i cafeterian




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback