chacha♥

Hejhej bloggen!

Sitter här och tråkar, blir ju inge Skåna imorgon, fick inte för adhd doktorn för de var något med adhd medicinen som effekterade mig nånting, lyssnade inte direkt, kanske inte så roligt att jag missar det! ska också sluta ta adhd medicinen ett tag, se hur det funkar, mmh. Men om tio dagar ska mamma och Stefan åka med bilen ut till valbo för dem ska klippa klorna på hundarna, då ska jag följa med och shoppa lite new stuff ;)
Ska bli fett niiiiice! Ska köpa nytt löshår någon dag oxå! Nelly.se har också rea på skit mycket, ska kolla mer på det och kanske köpa nå? ;) Jag behöver typ mer linnen, shorts och vet inte mer, haha.
Nu ska jag chilla

chacha babies!



HAHHAHAHHA snygg bild or whaaaaat?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar gilla tyskland du ;)

2010-07-10 @ 18:23:41
Postat av: Anonym

riktig färg?`;o

2010-07-10 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback