28 juli♥

Hejhej bloggen! :)

Har inte skrivit på en dag va? ;o ojoj. Men min data cpar ju! Får damp ju... måste nog rensa den oså, men mina hundra bilder kommer försvinna och jag har prövat att lägga in bilderna på bloggen men har ju ingen mus så fick ta mig igenom med pilarna och resten av tagentbordet men icke, det gick inte... och jag skulle prova att ladda in dem på mobilen, men det hände inget när jag satte in mobilen intill datan, (ni fattar?). Aja, rensning är väl det ända som kommer funka...
Sitter vid mamma & Stefans data ute i vardagsrummet nu, funkar bra, den är sjukt snabb ! :)
Uppdaterar bättre idag, promise u! ♥



hitta massa bortglömda bilder, hehehe :'D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg :) , kolla gärna min blogg . kanske till o med följa varndra i bloglovin ? ♥ ha en bra dag iallafall :)

2010-07-29 @ 17:23:56
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback