24 juli♥

Hejhej bloggen

Vad tiden går fort ! ;o Kändes som igår när jag satt vid datan och sommarlovet hade kommit, höll på att lyssna på Aha, haha. Och när jag kolla fotboll, eller när jag var besatt av zero day, eller när pappa och jag spelade golf, aaaw saknar allt! Och snart kommer snön, asså det kommer gå fort menar jag, :( Men till våren blir det i allafall spanien! :) pappa har sålt malins lägenhet och fick 300 000 - nånting. tror jag? Han sa ia allafall till mig att han skulle lägga undan pengar till resan. Shit vad jag kommer bli brun, får jag hoppas! Och ragga spanjorer ;) haha ska göra det. Men vi ska åka buss dit, WHAT A FUCK tänker ni säkert, men det tar bara en dag ;o ska tro att det typ tar en vecka hahha! + att man åker igenom tyskland och frankrike och får stanna där ett tag, how great isn't that? (hur stavas det hahah?), aja ska bli hur mysigt som hellst, vi kommer ju åka dit hur än det blir :)
Ska lägga ut bilderna sen på inköpren för har inte orkat förr för mobilen var av för den hade inga batterier, så ja :) haha gud vad jag byter tjockheten på gubbarna, palla ;) palla träd. haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack <3

2010-07-24 @ 17:40:30
URL: http://kames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback