12 juli♥

Hejsan bloggen

Vaknade nyss och såg att ett nytt SOLO nummer låg på mitt bord, yey! Fast jag har ganska ont i halsen, tack gud! HAHAH skoja, finns han ens? jag gjorde inte det förr men jag vet inte nu, för jag kommer ihåg när Tyskland spelade mot Ghana så var det 0-0 än i andrahalvlek så jag ba (bedde haha inget liv ) "gör så tyskland gör mål, inom fem minuter för då är matchen nästan slut och ghana har nog ingen chans!!!!", sen typ garva jag åt det, meeeeeeen sen EXAKT efter fem minuter, precis fem minuter så gjorde Özil mål, och jag menar EXAKT efter fem minuter, jag trodde jag skulle spy, för jag bedde om det, tänk om han kollade ner mot mig, jag blev fan rädd men blev coolad av guuud!". Any way, shit the same.
uuuuuuusch vad äckligt det var igår, igår kväll skulle jag göra en macka så jag ställde ut osten och marmeladen på köksbänket sen gick jag till rosten och lade ner två toats (?) efter gick jag tillbaks till smöret och det och då såg jag hur en AS stor skalbagge kröp där, och hur jag skrek, usch jag blev as rädd!! Så jag ropade på mamma och hon kom jag ba: det är en skalbagge! hon ba: vart?! jag ba: den var där nyss! mamma ba: men sluta skrik av en skalbagge. Sen såg jag att den kröp på golvet, ja ba: den är där vid dig! haha mamma höll på att skita på sig hon skrek och typ hoppade bakåt, HAHAH! aja, jag gjorde inte mackorna efter det, usch blääää!
Och senare såg jag en typ spindel med långa ben, eller om det var en fluga, så mamma var tvungen att ta bort den, lucky day! :)
Nu ska jag sluta skriva och vänta tills mamma kommer hem med halstabletter och gott, jag tvingade henne att köpa nå gott till mig med, ahhahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback