Tillbaks!:D

Hellooo:)
Är hemma nu i Gävle, var i Söderhamn med Krissie till syrran. Vi hade jätte roligt och levde på godis och cola, haha. Och igår somna vi inte förens halv sex , oops ...
Men nu så har jag tråkigt men en skit snygg kille har skrivit till mig (a)
Nerå, haha!
Men jag har faktiskt lite ont i halsen, hoppas jag inte blir sjuk!
Fast jag hatar skolan som in i helvete!
Men på tisdag ska jag och Krissie börja gymma, haha! Så vi blir starka och snygga ;)
Imorgon ska jag till BUP klockan tre, ska få göra ett adhd test, pusssssssssst!
Och den 25 januari fyller Krissie 14 (fjooooortis!) och hon ska ha maskredas fest & vi ska vara två svenska rasist tjejer.
Ska ha sverige tröjor och ni vet att fjortisar brukar rita sträck på kinderna med foundation eller idominsalva, vi ska göra de fast med gul & blå färg, hahahhahaha!
Men nu ska jag sova
Godnatt !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback