myskväll

Hejhej:)
Har inte skrivit på ett tag nu. I nyår hade jag roligt, var med Frida, vi drack inte, bara läskchampagne, haha!
Och på kvällen åt vi tacos, mysigt. Just nu är jag med Frida och vi ska kolla på Paradise Hotell ikväll, så idag stack jag, hon och mamma till coop och köpte godis och läsk. Och när jag och Frida skulle plocka plockgodis så plocka vi i godis som kosta 67 kronor så mamma blev skit arg så vi var tvugna att ta nytt och det blev 40- nånting?
Men just nu så sitter jag här vid datan och bloggar och msnar, haha. Medans Frida kollar på tv. Men jag längtar till klockan 22.00 för då börjar Paradise Hotell, hihi. Kolla på de, äta godis och dricka läsk. Värsta mysigt, myskväll:D
Puss<3
KOMMENTERA OCH BEVAKA PLEASEE!




frida
frida , oså hon med sin uppknäppte tröja ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga ju ;)

2010-06-01 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback