hahaha gud vad roligt

dendär dryga blatten dryga igen & jag ägde ut honom, tycker iaf jag, hihiihih (a)






Thug lifeM+V= säger:

cp

aannasondell '<3 säger:

jävla muslim blääääääää

Thug lifeM+V= säger:

jävla äckel

aannasondell '<3 säger:

gillar du binladen?

Thug lifeM+V= säger:

ja som fanhahah han e horunge

aannasondell '<3 säger:

är du med i alquida???

du ser ju ut som honom

Thug lifeM+V= säger:

ja fan visste du inte de

idiot jag ha inte skägg

--------->

aannasondell '<3 säger:

jooooo lite

Thug lifeM+V= säger:

mm de ha alla riktiga män

aannasondell '<3 säger:

du är ingen man du är en liten pussy

Thug lifeM+V= säger:

du e de ju

aannasondell '<3 säger:

vart boru?

Thug lifeM+V= säger:

vf vill du vetasej du vart du bor

aannasondell '<3 säger:

i rosengård bland alla andra blattar

Thug lifeM+V= säger:

aha ok kul för dej

aannasondell '<3 säger:

nej

varför har du ingen gardin på huvvet?

Thug lifeM+V= säger:

så du e svenne?

aannasondell '<3 säger:

ska du väl skit i!

Thug lifeM+V= säger:

ja jag kan skita på dej me;

aannasondell '<3 säger:

men de kommer inte synas om du skiter de kommer bara se ut som du smälter

mustafa, vem är du kär i?

ska du inte gifta dig med din kusin?

Thug lifeM+V= säger:

i din mamma

ne jag ska gifta me din mamma

aannasondell '<3 säger:

hon är redan gift! så dålig smak har hon inte!?!?!?!?!?!?!?!

Thug lifeM+V= säger:

 

http://img95.lmageshack.mn/9767789/imgjeq.jpg

aannasondell '<3 säger:

varför skickar du virus åt mig ?!

Thug lifeM+V= säger:

för jag villll

aannasondell '<3 säger:

jag är inte så dum hahahahahahahahahahhaha

du ser ut som en igelkott i håret

Thug lifeM+V= säger:

alla ni svennar e dumma

aannasondell '<3 säger:

såklart vi kanske är dumma för vi förstår ju inte ert jävla blattespråk

vi är inte dumma vi har iaf inte krig i vårt land

hihih

Thug lifeM+V= säger:

för ni e feg o ni ha skit land

aannasondell '<3 säger:

varför bor du här då, svartskalle

Thug lifeM+V= säger:

för jag knullar er svennar o få cash haah

aannasondell '<3 säger:

hahahahahahaha då kan du ju köpa en ny fru

ligger du med svennar, jävla bög

Thug lifeM+V= säger:

nej så länge man knullar er gratis o få pengar så vf ska jag göra de

mm ni e ju så billiga

aannasondell '<3 säger:

ojojojo vilken diss , du ser lika dålig ut som du är,

blir du sur nu, då kan du ju skicka dina kusiner på mig ,

Thug lifeM+V= säger:

försöker du vara rolig nu elr

aannasondell '<3 säger:

nej för du fattar ändå inte svennespråk, suck

Thug lifeM+V= säger:

sug du

aannasondell '<3 säger:

ända du kan suga på är din balle

Thug lifeM+V= säger:

mmm hejdå

aannasondell '<3 säger:

hejdå ska du hem till din kusin 8a)

smeka henne ellre honom lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback