FREDAG!

Tjobreee
nu sitter jag hemma, har vart hos Krissie idag. Vaknade vid elva och åkte till henne vid tolv och när jag kom in till henne så hade hon och hennes brorsa snöbollskrig, inomhus. Och vi attackera honom med snö iaf Krissie så han börja grina och gömde sig under en filt, haha stackare. Sen så friterade vi pommes frites men då medans så Krissie ba; vet du vad som skulle vara roligt? ja ba; nej? hon ba; att gå ut och hoppa i en snödri´va med ba mjukisar och tröja! ja ba; jaaaaa! Så jag fick låna mjukisar och en tröja av henne och sen hoppa vi en stor snödriva, fan va kallt de var men roligt och jag kasta i hennes brorsa i snödrivan så han börja grina. Och han låste ut oss så vi ba senare; eller Krissie då ; Mio? han ba; vadå?!?! hon ba; Öppna! han ba; nej anna kasta mig i snödrivan så jag släpper inte in er! krissie ba; vadå krissie och anna? han ba; är de inte ni, vem är de? krissie ba; det är mamma, gubben. Så han öppnade dörren och vi börja as garva och sprang in och han blev ledsen igen.
Sen så vi gick in så åt vi pommes fritsen och sen gick vi till hennes moster och lämna Krissies saker för hon skulle sova där och jag åkte hem och nu är jag hemma och snart ska jag och mamma till turkaffärn och köka gott tills ikväll , ska nog ba vara hemma idag, hehe :D
Puss :D<3


älskar denhär bilden på krissie, hon är ju söt hahahha ;'D
fast typ världens största ögon, creepy :(<333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback