blondie

Hejdäär
Min syrra mobbar mig för jag är dum i huvvet (asså fattar trögt..) :'(
Hallå, man kan väl inte rå för att man inte lyssnar på läraren på lektionerna? Fast det är jag som är född så?
Aja men nu tänker jag skriva "små" missar som jag har sagt:

- Jag och Malin kollar på tv och jag byter kanal och då kommer ett live-framtäde
jag; ÅH DET ÄR TOMAS LEDIN!
malin; Nej anna, det är bruce springsteen..?

- Jag och Malin kollar på tv och då kommer Coca Cola reklamen upp.
jag; Men hallå? Man ser att det inte är dem som snackar för, typ mimar?
malin; ja det ser lite konstigt ut..
ja; JAG VET! färgerna är ju röd och vit, så det är säkert en dansk reklam fast dem har lagt in engelsk röster!
malin; ...
ja; OJ! det är ju coca colas färger...
malin; HAHAHHAHAHA

- Jag och Malin kollar på tv (hmm..), sen kommer Boxer reklamen upp med Fab 5 (bögarna).
jag; ÅH ! Det är Fantastic 4
malin; Fantastic 4 är superhjältar...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback