21 januari <3

Heeeyy;*
tråkar lite nu... men har ont i halsen...lite. Igår var jag och mamma på bup och jag fick göra ett test med typ klossar, de va svårt faktiskt! Sen gick vi på stan och jag gick in på h&m och kolla men hitta inga fina kläder men jag köpte lösögonfransar. Sen blev jag typ skit hungrig så mamma och Stefan (min låtsaspappa) till nån sallads resturang men de var så dyrt så jag åt på Subway istället, rostbiff-macka blev de, godast!!
Sen gick vi till Gina Tricot men jag hitta ingen fin topp och då kom jag på att jag ville ha ett par jeans, slitna. Och vi hitta ett par men dem satt fult och när jag skulle knäppa byxorna så lossna en av mina lösnaglar och jag blev skit förbannad, men mamma tog den, haha. Men jag köpte inte jeansen så vi stack till BikBok och jag hitta ett par skit snygga slitna jeans och dem passa men gylfen var sönder så jag blev skit arg men vi hitta inga annat par samma storlek och då kom hon som jobba där och vi hitta ett till par äntligen! Och dem passa skit bra, sa iaf tjejen, haha. Dem kosta 200, men skulle egentligen kosta 700, vilken rea ;)
Men nu ska jag sticka. Och mamma är på kvantum och ska köpa en smoothie till mig, hihiihihi :'D
Puss ;* 


snygga
snygga va ?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback