söndag

Heey
nu sitter jag vid datan i mitt rum, som dem äntligen flyttade, har väntat hur jävla länge som hellst på de!
det är söndag och jag är lite trött bara och lite senare ska jag kolla på The Osbournes på MTV , fan va najs :D
imorgon ska jag bowla och äta med pappa, vi ses ju inte så ofta, ska väl bli roligt. och jag har ju fått min bärbara tillbaks nu, så har två datorer i mitt rum, brukar byta då&då, haha.
i fredags var jag med Elin, vi hade de skit roligt, det måste fan göras om! vi gjorde en sak, som jag kanske inte ska skriva här. men jag ångra en sak med, som fan. aja, saker händer.
men nu ska jag sluta skriva & puss på er;*


hahha
jag & boobies:D asså jag var sååå himla seriöst :)
asså nej... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback