niice dag <3

Hejhej :*
har nyss kommit hem från stan, var där med Elin och Bryan.
Vaknade klockan typ tolv idag, lyssnade lite på musik, sen ringde Elin och sen började jag fixa mig och åt korv m bröd , haha. Sen stack jag. Åkte till hennes skola och väntade där, och vi rökte upp mina cigg, hon har rökt upp halva typ ;o Sen stack vi ner på stan med nåra andra och hade roligt.
Vi gjorde massa saker.
Sen stack andra hem så jag, Elin och Bryan åkte till mig och fixa pengar av mamma sen stack vi ner på stan igen och jag köpte cigg, LM mentol :) godast typ ;o
Vi gick in i växthuset och rökte länge sen stack vi till bussen, tio i nio och jag åkte hem till mig.
Och nu sitter jag ba här och lyssnar på musik, hihi :)
Imon blire rooligt med en massa folk ;*
Puss;*<3




bjuder på en snygg bild på mig...not ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback