massa bilder från förr :')

Jag har extreeeeeemt tråkigt nu så nu lägger jag ut lite bilder som jag hitta på malins data :)
på mig & krissie, även fast vi inte är så bra kompisar men jag har tråkigt..



gillart!
hihi söt bild tycker jag!

hihi
gillar denhär med, skit många säger att vi ser ut som tvillingar ? :')

hehe
fina <3

hahha
gölliga

hahah!
störda vi ser ut! xd

lala
fjortis min xd

lalalala
hihi ;*

hihihih
haha :'D

haaaaa
kåt jag va? ;)

hihihi
jävligt snygg jag var ? ;o

gillart
fjortisar!

yes
hehe ;*

jag
mee :)

kkrissie
hehe fotograf ;*

jag rööker
haha cooling ;)


rökarna ;)


bitchblick jag ger då ;o

hihihi
sötnos ;*


haha vi ser ut som typ hamstrar ? ;o


våra piercingar

ihih
lala :)


heta? ;D


jappjapp ;)


snygg jag är.....not!


fjortis;o


jag :D


lala;D


krissie osminkad! ;o


jag e fjortis:(


egobild..


that´s me! :D

det var slut på bilderna nu, men det var många de :'D

HAHA! :D

Pöss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback