lördags mys

Hejdär
sitter här nu och det är lördag och idag har jag bara mysigt framför datan. Mamma gick och köpte multivitamin juice till mig istället för cola, typ lika gott oxå, fast cola är lite godare...
Just nu mår jag sådär... pga av en viss person. Vet inte hur jag ska förklara det, men strunt samma... Jag vågar ju inte skriva eller säga det till den personen, vet inte varför? Fattar inte hur jag orkar med mig själv...
Jag ska bara gå vidare nu, singel&sökande, haha skoja :'D Asså inte för jag har vart tsm med någon, men hade bara lust att skriva så... Och jag saknar någon jag absolut INTE får/borde sakna, usch...
Ska sluta tänka på allt nu och bara tänka på det positiva:)
Det är skönt att skriva ut sina känslor och tankar på bloggen.

Puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback