äntligen sol!

Hejhej:)
det är onsdag idag och det är äntligen sol nu! Igår var det värsta snöstormen, usch!
Men idag får inte jag gå ut för igår hade jag sönder Stefans spegel, som var i mitt rum för mitt löshår blev fel när jag satte i det, hihi. Men nu sitter jag bara vid datan och har vart och köpt cola och choklad, men det är borta nu, haha! Igår var jag med Krissie och Alice. Och vi hade skit roligt. När vi gick och hämta Krissies lillebrorsa, han går typ i sexårs. Och han vägra att gå så fick typ hålla fast han och klä på han, och medans så var typ det en lillturk utanför där vi var, typ i en stor hall. Och han typ börja typ slå nå, det såg ut som han hade nå i handen som han fäckta med, fast han höll inte i nått, det såg värsta wierd ut. Sen pltsligt börja han dansa typ iväg, haha! Sen när jag gick emot honom så sprang han iväg skrikande. Det var roligt, hahahaha! Vi mötte oxå Krissies kompis Abbe. Men när vi var hemma hos henne och kolla på film så blev jag och Alice sugen på godis och cola. Så vi två åkte till kvantum med vi hade inge pengar så vi snatta, hihi. När vi stod i läskhyllan så stod oxå öl där och Alice ba; ååh jag vill ha öl! Så jag tog en öl och satt fast den i byxorna och vi tog choklad med sen stack vi. Sen åkte vi hem till mig och vi ville ha pengar men fick typ inge, men sen följde jag till bussen med Alice och hon åkte hem. Sen gick jag hem och kollade på Vänner och vid tio blev jag skit trött och somnade. För iförr går somna jag inte förens 06.00 , haha! Konstigt att jag blev så trött plötsligt!
Men nu ska jag dra, puss! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback