tråååk!

1. Jag är minst i familjen
2. Jag har världens underbaraste pojkvän. ♥
3. Min syster valde Anna som mitt namn när jag föddes.
4. Fick mitt mellan namn Maria av mamma.
5. Jag måste ha allt i rätt ordning annars för jag ångest.
6. Jag har ADHD och Bipolär Syndrom
7. Jag kan somna hur lätt som helst när jag inte ska sova. Men när jag ska det, går det inte.
8. Älskar Tyskland, vissa tror att jag är nazist. Men bara för jag gillar landet så är jag inte det, puckon!
9. Matte är det tråkigaste som finns-.-
10. Ibland får jag utbrott utan en andlidning
11. När jag fyller år så ska jag och Masood kanske förlova oss (a.
12. Jag älskar färgen rosa!
13. Jag tittar bara på fotboll för det är snygga fotbolls spelare , hihi-
14. Om jag åker bil och ena hörluren slutar fungerar för jag ångest, musik 24/7 för mig.
15. Hatar tjejer som säger att dem har större bröst än vad dem har, respektera era bröst, vem fan bryr sig om eran storlek, om en kille gör det så fuck off with him!
16. Jag pratar oftast oavbrutet.
17. Jag tror inte någon förstår sig på min humor,
18. Jag är ganska självständig.
19. Jag är otroligt envis och ger aldrig upp!
20. 13 oktober är den bästa dagen av mitt liv!
21. Av någon anledning hatar jag chips?
22. Förr drack jag cola oavbrutet, nu bara på helger, eller kanske inte ens då.
23. Jag tror på andar.
24. Jag älskar att kolla på filmer när dem mördar folk för det gör mig starkare.
25. Jag blir irriterad på folk som snackar skit!
26. Min storasyster fick namnet Malin för pappa tyckte att Malin i saltkråkan var så söt.
27. Jag vill bli modell, seriöst.
28. Jag älskar barn!
29. Jag har varit gravid, men var tvungen att göra abort.
30. Jag hatar folk som skryter
31. Jag har Tyskt, fransk och belgisk i släkten.
32. Jag älskar min pojkväns personlighet, han är perfekt!
33. Jag älskar att mysa med älskling!
34. Jag får ofta höra att jag växer som ett skått av min släkt.
35. Jag vill bli vig.
36. Jag är otroligt lat.
37. Jag har 4 djur.
38. Jag var besatt av fotboll när jag var liten.
39. Förut i somras var jag bestatt av filmer Zero Day som är baserad på en riktig händelse, om skolskjutning, jag och en kompis ville göra samma sak för jag var för besatt men som tur, hände inget. Skulle inte förvåna mig om jag gjorde det!
40. Jag och min syster har sjuka humör.
41. Jag hatar av någon anldening hemma gjorda köttbullar.
42. Jag har svårt att lita på folk.
43. Vägde bara 46 förut, men gått upp lite i vigt nu.
44. Jag älskar att läsa.
45. Ibland hatar jag att duscha för efter blir mitt hår lockigt och jag hatar att platta det då.
46. Jag har redan bestämt vad mina framtida barn ska heta.
47. Jag föddes 5 mars 1995.
48. Jag bodde i Söderhamn i 13 år men flyttade till Gävle då och har bott här sens i November 2008.
49. Jag är hatar lök, bara om jag känner lukt så mår jag illa.
50. Jag hatar getingar.
51. Är besatt att vara solbrun, så ska sola solarium nu tills sommer, annars känner jag mig blek även fast jag kanske inte är det.
52. Jag vill jobba med mode när jag blir äldre i NY eller Paris, eller någon annanstans.
53. Älskar min familj jag bor med.
54. Min favorit musik är techno.
55. Jag och Masood smsar oavbrutet. 
56. Jag tycker om att shoppa.
57. Jag längtar till i sommar!!!
58. Mina föräldrar tycker att jag är bortskämd, men det är jag inte.
59. Jag vill leva med Masood hela mitt liv och bo med honom och få barn med honom.
60. Jag är en tävlingsmänniska, ibland.
61. När saker inte funkar så får jag damp och kan kasta dem i golvet eller i väggen.
62. Jag älskar att hålla på med mina naglar, men jag lyckas alltid förstöra dom.
63. Har sjukt bra självförtroende.
64. Mitt hår växer aldrig!
65. Jag har en miljard kläder, fast jag tycker jag har för lite.
66. Min farmor är död, hade velat träffa henne.
67. Vet inte vart min morfar är, vill träffa honom med, har inte träffat honom sens jag var liten.
68. Ibland har jag svårt att somna om ingen ligger vid mig.
69. Jag har alltid med mig min mobil, vart jag än går.
70. Jag fattar inte varför folk kallar andra fjortis, bara skit snack...
71. När jag inte förstår saker blir jag väldigt aggressiv.
72. Har alltid undrat över hur jag har fått mina mörka ögon och hår ifrån, kan inte vara svenskt.
73. När jag har fått barn vill jag tatuera hennes/honoms namn på kroppen, vet inte vart än.
74. Jag hatar tomten, om jag träffar på en så börjar jag nästan gråta.
75. jag älskar tuntäcken, även på sommaren, så jävla skönt!
76. Min storasyster bor i Uppsala och träffar inte henne ofta och det får mig ledsen.
77. När jag spelar Sims tycker jag det är roligast att göra familjer.
78. Jag vill kunna stå på händer, och vara hur vig som helst, men det kommer aldrig ske.
79. Vill gå ner i vikt men vet inte hur.
80. När jag fick epilepsi anfall när jag var 13 fick jag en nalle av ena ambulans mannen som jag döpte till Elvis.
81. När jag var yngre älskade jag Elvis, hade massor av skivor av honom m.m
82. Jag kan inte spara pengar.
83. Hela mitt rum är nästan rosa, barbie rum.
84. Jag hatar kyla.
85. Vill inte röka nå mer vill verkligen sluta men går inte.
86. Jag kåtar upp mig av Özil, mmmh. Alla säger att han inte är snygg men jag skulle kunna slicka upp honom.
87. Jag går inte ut utan min halsduk.
88. Jag älskar min katt över allt på jorden!
89. Jag vill ha många barn!
90. Jag hatar att simma.
91. Jag älskar engelska och kan prata det nästan flytande.
92. Masood är den ända för mig!
93. Min mamma är galen, lovar!
94. Jag tycker om Mozarts musik.
95. Jag vill bli lite längre.
96. Jag är både längre än mamma och storesyrran.
97. Jag är rädd för att blir tjock även fast jag inte äter fet mat.
98. Jag är rädd för hissar.
99. Min favorit rätt är lax.
100. Jag hatar att åka till BUP !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback