Satellite

Hejhej bloggen!

FÖRLÅT för dålig uppdatering, men inne i huvvet finns bara glömma, glömma & glömma.
Dissa mig själv; ja tack.
Aja, tror att jag kanske börjar bli sjuk för både mamma och Stefan är sjuk, i alla fall Stefan. Han spydde imorse för han hade så mycket slemm i halsen ;oooo
Men men, inget att göra, för jag måste shoppa på onsdag med älskling, fick ju 500 kr av farfar & Alva i julklapp. Jag, Malin och pappa åkte upp, ner? till Söderhamn och åt hos dem och chillade. Fick också 500 kr presentkort på Valbo Köpcenter av pappa och Ylva. Juste, kan berätta vad jag fick i julklapp!

500 kr (som sagt).
500 kr på Valbo (som sagt också).
Högtalare till datan, skit bra bas ljud.
Sims 3, BABY!
Beyonce's parfym ( av älskling!) fick också ett linne från Gina Tricot av honom, för gullig!
Dvd av mormor & bert. Så nu kan jag kolla simpsons ! :D
Tony & Guy shampoo och balsam.
Bh och trosor av syrran, skit snygga ;)
Kommer inte ihåg nå mer, finns det nå mer skriver jag ! ;)


Det här köpte jag:
Ett jätte fint halsband till syrran, blev t.o.m avis när hon fick det, haha.
Kropps spray och dusch shampo (tror jag) till Masood.
Någon bok och köks trasa till mamma.
Nå kill saker till Stefan.
Två ljus och julte till farfar och Alva.
Vet inget mer nu, :)





Blir shopping med denna snygging i Valbo på Onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback