pizzaaaaaaa

Hej slitz ungar!
Om ni undrar vad slitz är så är det en naken tidning typ som playboy, eller nånting? låtsas farsan prenumererar på den, sexy ladies !


Men what ever. Var det i söndags jag och Masood var? Nån dag. Han kom hit och vi åt lussebullar med familjen, jo det var söndag för då var det första advent, mohaha. På kvällen, typ vid åtta kanske? Så kollade han och jag på Simpson i Sebbes rum, vanlig säng. När vi somnade, så ringde hans fucking mobil, vet ni hur irreterad jag blev eller?! Sen kunde jag inte somna om så jag lade mig själv i min egen säng. Som är STOR och täcket var svalt och skönt, mmh! Sen vaknade jag typ vid tre och kunde inte somna om så jag lade mig bredvid Masood i Sebbes säng igen. Vi myste lite, han kliade mig på ryggen, så skönt! Bästa som finns! Men vi kunde inte somna om så vi lade oss i min säng och somnade, älskar min säng! På morgonen vaknade vi och Masood gick självklart till köket där mamma gjorde frukost och berättade att jag väkte honom tre och jag var tvingade han att klia på min rygg. 1; hans mobils ringde så han får skylla sig själv! & 2; han frågade själv om jag ville att han kliade på min rygg. Ungjävel, som jag älskar.
Vid två stack han till busen och åkte ner på stan. Jag gjorde inte så mycket tror jag. Spelade Fifa, HAHHA. Jag var Tyskland såklart! ;)

Hade konstig dröm inatt ;o  Att jag blev gravid, nu när jag är 15, och det var tvillingar, en dotter och en son. När jag födde dem så dog dem, tragiskt! Sen blev jag gravid, 15 år också. Blev en dotter som överlevde, jag döpte henne Melissa (coolt för jag har velat att min dotter ska heta Melissa). Sen åkte jag och mamma till Coop och köpte bebiskläder och saker. Där träffade jag pappa och han blev skit sur att jag hade fått barn, hahahha!
Köpte bebissaker på Coop, vad jag drömmer för drömmar!

Vaknade väl vid nio, lyssnade på musik. Sen gick jag upp och mamma kollade såklart på Morden I Midsomar, hennes favorit program. Men jag gjorde två mackor med tonfisk på och ett glas oboy.
Spelade lite Fifa efter och mamma gick till affärn och köpte Brova juice till mig, så jävla god!
Nu håller Stefan på att göra pizza, tonfisk pizza! GOTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback