miami bitch

Hejhej bloggen

Tänkte uppdatera dagen:

Vaknade vid tio, elva. Men låg i sängen ett tag och vilade. Gick upp och tog medicin, rökte ute på balkongen som det är skit kallt, typ en meter hög snö -.- så jag hade på mig ett linne, tröja utanpå, huvtröja, min jacka och mjukisarna, haha. Efter så åt jag pizza till frukost, var en bit över sen igår. Jag och Masood bestämde att han skulle komma hit sex, men när jag gick ut i hallen vet inte vilken tid så stod han där, haha. Vi gick in på mitt rum och han hade köpt present till mig IGEN , en bh och trosa, så gullig! Vi spelade också Fifa och jag vann båda gångerna. Åt mat sen gick vi till affärn och köpte två marabou luftchoklad och två Igloo. Senare myste vi bara, hade tråkigt, efter någon timme eller mer så stack vi och mamma till affärn och jag fick två cigg paket, tror Masood fick ett också, ingen aning. Vi kom hem igen och kollade på halv åtta hos mig. Sen gick vi ut och rökte utanför porten för bussen kom halv nio. När jag kom hem så hade jag så ont i magen att jag höll på att spy, av allt godis jag har ätit! Spelade lite Fifa, för mig själv, mobboffer. Nu ska jag nog ut och ta en cigg sen sova eller film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback